Limpidi
OMAGGIO A LIMPIDI Di Michelangelo Natale
Sì! ... Sugnu uno di li figghj tua e mo' ti dicu l'amuri chi riservu a ttia. Mi dasti la vita, l'affettu e li canti belli a li prucessiuoni cu la mamma mia. Ricuordu la campagna stornellata chjna di vita, gioventù e armonia mo' sugnu li sentera abbandunati, sbajunanu e pe vasciu vannu via. Sì! ... Terra mia, scusami tantu si insiemi a tanti minda ghjvi fora, ma 'nta lu cuori mio aju stampati li tanti facci e la fisionomia di tutta chija genti affaticata chi 'nta la piazzetta angusta si stringia. Certu la sorti 'ndi portau luntanu ... E ti spinnamma di vita e cumpagnia ma la chju' bella cosa ti dassamma chi nuju mai si può portare via. Io ti dassai , Limpidi amatu, l'anni chju' belli di la vita mia e ti priegu ancora, o mia terra natia: tieniti stritta la fanciullezza mia. Mo'! ... 'Nta li ricuordi tu restasti e muori a puocu a puocu, prisepiuzzu mio, ma stanni certo ca si ti serve aiutu cu pote, certamente, vola a ttia. Pe li parti di lu mundu si portatu d'inta lu cuori di cu non po' scordari e quandu 'nta la notte non dormimu, subito 'nta li rughi tua 'ndi rifugiamu e cuomu quando eravamo piccirighj dinta li vrazza tua nd'addormentamu.
Poesia Omaggio a Limpidi in pdf con commento di Ubaldo Dorè e traduzione in italiano
|